SLEEPY HOLLOW

Om någon har suttit bredvid mig och räknat alla gånger jag tittat på den, och nu berättade att det var 1000 gånger. Skulle jag inte bli ett dugg förvånad.
Den går på repeat, over and over again. Så bra är den egentligen inte. Och jag är sjukt rädd för skräckfilmer, även fast den kanske inte just är en skräckfilm. Men om vi säger såhär, när jag och min kompis kollade på Ghost whisperer skrek jag och gömde mig bakom henne. Ghost whisperer liksom... förstår ni hur rädd jag blir av en film där de halshugger alla? Men jag får någon slags äckelfascination av det. Hehe.

Nä, halvsova och kolla på nån film tills Fia kommer. Sleepy hollow kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0