JA MAN!

Vart lite off här ett tag, men nu är jag nog tillbaka.

Hela förra veckan förutom måndagen var jag sjuk, magsjukan. Hääääärligt! Vart frisk sen, men hoppsan. Nu är jag sjuk igen :) Förkyld och feber.. Inte så härligt.

Jag pallrade i alla fall iväg mig till bion förut :) Jag och bästavän kollade på Yes Man med Jim Carrey. Grymt bra! Vi båda två låg och garvade ihjäl oss i stolarna. Precis våran humor.
Gjorde dock en miss och hällde i mig största colan på en halvtimme, så resten av filmen satt jag och knep. Just denna biosalong var på våning 3, och toaletterna var i källaren. Ajdu. Hehe.

Skrattandet höll i sig ett bra tag efter filmens slut. Medan vi väntade på att bästaväns pappa skulle hämta oss var vi utanför och skrattade, halkade runt och flumma, jätteskoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0